четвртак, 6. децембар 2012.

24-godišnja devojka je za sedam godina karijere dvojnice Britney Spears uspela da zaradi 500.000 dolara.

EXTRA // Isplati se biti dvojnica: Zaradila 500.000 dolara imitirajući Britney! 
Isplati se biti dvojnica!
24-godišnjka Michaela Weeks je pronašla zanimljiv način da unovči svoj fizički izgled. Mnogi prijatelji su joj govorili da fizički podseća na pop princezu Britney Spears, te je zbog toga napustila posao konobarice i rešila da nastupa kao pevačicina dvojnica.
Sedam godina kasnije, Michaela može da se pohvali da je zaradila 500.000 dolara, te da je od posla dvojnice popularne pevačice uspela sebi da priušti dve luksuzne kuće, vozni park, kao i da poseti mnoge svetske destinacije.
Ona nastupa po klubovima širom sveta i izvodi najpopularnije pesme i nastupe u identičnim kostimima koje je nosila Britney.
- Sa 19 godina sam kupila svoju prvu kuću. Nisam mogla da verujem koliko mi je uspeha  donela činjenica da ličim na Britney. Ne mogu ni da zamislim kako bi moj život izgledao da ona nikada nije postala slavna, zaista sam blagoslovena.To što ličim na Britney mi je omogućilo da posedujem nekretnine, sportske automobile,  gomilu garderobe i čivavu sa pedigreom.  Ja sam veliki fan Britney kao ličnosti, ali i njene muzike, na kraju krajeva bilo bi ružno da ne volim nekoga zahvaljujući kome sam postigla toliko toga - rekla je Michaela za The Sun, preno je sajt Britney.rs.
Michaela nastupa na različitim događajima, poput rođendana, venčanja ili žurkama u klubovima.
Moram da pratim svaku njenu fizičku promenu. Kada Britney izda novi singl moram da naučim tekst, i koreografiju. U periodu kada je Britney obrijala glavu i nizala skandale u mojoj karijeri je došlo do zatišja, ali odmah nakon izdavanja Cirkusa telefon je počeo da zvoni i nastupi su se nizali.
Ova mlada devojka je još dodala da svi obožavaju njene kostime, a da se najviše dopadaju njenom dečku.

Нема коментара:

Постави коментар