субота, 8. децембар 2012.

Karleusa zapalila Nis!

Jelena Karleusa odrzala je dugo ocekivani koncert u Nisu u diskoteci "Studio" gde je docekana velikim ovacijama i vristanjem najvatrenijih fanova. Obezbedjenje kluba je bilo prinudjeno da obavi svoj posao na sekund kada su po dajavi Cecini fanovi pokusali da miniraju nastup. Kada se sve stisalo,nakon par minuta kasnjenja, izasla je na binu sa svojim igracicama u stilu prave svetkse zvezde. Igralo se do iznemoglosti i pilo... Pokloni koji su joj fanovi bacali na binu uzvracala je poljubcima i osmehom! Na pitanje kako podnosti uvrede fanova svoje koleginice,kratko je odgovorila: "Smatram da posten covek sa cistim obrazom nema problem bilo gde da se pojavi... Obezbedjenje je obavilo svoj posao i nisam bila uskracena pozitivne energije koju medjusobno delim sa fanovima,mene ne moze nista da naljuti ili kako god... Imam miran san sto mi je najbitnije i srecna sam zena, imam divnu porodicu,divnu karijeru i to je ono sto me pokrece. Imam najdivnije fanove,pruzaju mi veliku  ljubav i podrsku... Jel je potreban jos neki razlog da budem srecna? (osmeh)" 
Trazila se karta vise,diskoteka je bila prepuna do ulaza, ali je rado prihvatila poziv da ponovo dodje kada je pozovu.

1 коментар: